Η σωστή αυτοαντίληψη, η προβολή των θετικών μας χαρακτηριστικών και η βελτίωση των αδυναμιών μας είναι απαραίτητα για την πρόοδο κάθε ανθρώπου. Ειδικότερα ο έφηβος βρίσκεται σε μια σύγχυση σχετικά με την εικόνα του σε σχέση με τα πρότυπα της κάθε εποχής και πολλές φορές αυτό επηρεάζει αρνητικά τη συμπεριφορά του , την εξέλιξη της προσωπικότητάς του και τις σχέσεις τους με τους άλλους. Η εφηβεία είναι επίσης η περίοδος που ο νέος άνθρωπος βιώνει αλλαγές τόσο στο σώμα του όσο και στην ψυχοσύνθεσή του, τις οποίες συχνά δεν μπορεί να εξηγήσει, να αποδεχτεί  και δυσκολεύεται να διαχειριστεί. Είναι σημαντικό να κατανοήσει και να διαχειριστεί τις αντιδράσεις και τα αρνητικά του συναισθήματα στα γεγονότα της καθημερινότητάς του στα περιβάλλοντα που κινείται (οικογενειακό και σχολικό), να βάλει τα προσωπικά του όρια και να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις συγκρούσεις. Τέλος, η αρμονική συνύπαρξη και συνεργασία με τους άλλους διέπεται από κανόνες, τους οποίους πρέπει να κατανοήσει και να  τηρεί.

   Στο πλαίσιο των παραπάνω, αναπτύξαμε βιωματικές δράσεις. “Artifact” -θα μπορούσαμε να το αποκαλέσουμε το αποτέλεσμα μίας εξ αυτών, ένα ppt με αισθητική παρουσίαση , φτιαγμένο με μεράκι από τους μαθητές μας.

Yπεύθυνη η καθηγήτρια της Αγγλικής κ. Μαριλένα Κρουστάλλη.

STRESS