1. «Μαθήματα Φωτογραφίας»
Οι μαθητές κατασκεύασαν ένα μικρό στούντιο φωτογραφίας χρησιμοποιώντας τεχνητό φωτισμό, φόντο και φωτογραφική μηχανή Canon EOS 1300D. Πραγματοποιήθηκαν και φωτογραφικές εξορμήσεις στο κέντρο της Αθήνας. Στις εξορμήσεις συμμετείχαν δύο καθηγητές συνοδοί και οι μαθητές δούλευαν σε ομάδες. Όλες οι φωτογραφίες και οι δράσεις των σεμιναρίων παρουσιάσθηκαν στους μαθητές του σχολείου σε σχετική εκδήλωση, ενώ απονεμήθηκαν και Τιμητικοί Έπαινοι Συμμετοχής. Τέλος, οι μαθητές έλαβαν μέρος στον 9ο Πανελλήνιο μαθητικό Διαγωνισμό Φωτογραφίας, όπου κατάφεραν να κερδίσουν τέσσερεις επαίνους.
2. «Σεμινάρια Ρομποτικής»
Η Ομάδα Ρομποτικής συμμετείχε στους Πανελλήνιους Αγώνες Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2018 όπου οι μαθητές κατασκεύασαν σύστημα παρακολούθησης του ηλίου (Ηλιακός Ιχνηλάτης) με χρήση του συστήματος LEGO Education MINDSTORMS EV3. Η ομάδα κατάφερε να βρεθεί στην 7η θέση στην κατηγορία Open Λυκείων. Η Ομάδα Ρομποτικής συμμετείχε στους Τελικούς Αγώνες της Ολυμπιάδας Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2018 όπου οι μαθητές κατασκεύασαν ένα σύστημα αυτόματης παρακολούθησης της ανάπτυξης των φυτών και ένα σύστημα αυτόματης σποράς. Η ομάδα μας κατάφερε να βρεθεί μέσα στα 8 καλύτερα σχολεία.
(http://1epal-dafnis.att.sch.gr/drastir/robotiki/wro.htm http://1epal-dafnis.att.sch.gr/drastir/robotiki/wro2018a.htm
http://1epal-dafnis.att.sch.gr/drastir/robotiki/wro2018b.htm)
http://1epal-dafnis.att.sch.gr/drastir/robotiki/kataskeves2018.htm)
3. «Θεατρική παράσταση»
Οι μαθητές υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους θεατροποίησαν το δημοτικό μακεδονίτικο τραγούδι «Ο Σκλάβος» που διδάσκεται από το βιβλίο των Νέων Ελληνικών της Β’ Λυκείου. Με αυτόν τρόπο ήρθαν σε επαφή και εξοικειώθηκαν με τις τέχνες και τον πολιτισμό.
(http://1epal-dafnis.att.sch.gr/drastir/theatro/bth15.html)
4. «Παρουσίαση απολογιστικής έκθεσης»
Ομιλία με θέμα «Δίκτυο συνεργασίας των σχολικών μονάδων στα πλαίσια της Ζώνης Δημιουργικών Δραστηριοτήτων». Σκοπός της ομιλίας ήταν η προώθηση της συνεργασίας μεταξύ των σχολείων και η διατύπωση προτάσεων για βελτίωση των μεθόδων διδασκαλίας.
5. «Δημιουργία εικονικής επιχείρησης»
Οι μαθητές της Α΄ Λυκείου στο πλαίσιο του μαθήματος «ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ» δημιούργησαν μια εικονική επιχείρηση με σκοπό την εκμάθηση της λειτουργίας μιας επιχείρησης, από την δημιουργία της. Οι μαθητές ανέλαβαν εργασίες σχετικές με την ειδικότητά τους και εξοικειώθηκαν με την έννοια της επιχειρηματικότητας.