1. «Καλλωπισμός και κτιριακή αναβάθμιση»
Πραγματοποιήθηκε αισθητική και πολιτισμική αναβάθμιση του σχολικού περιβάλλοντος, έτσι ώστε να είναι πιο φιλικό και ενδιαφέρον για τους μαθητές και τους καθηγητές. Οι μαθητές ανακαίνισαν την είσοδο του σχολείου, το υπαίθριο αμφιθέατρο και τον περιβάλλοντα χώρο του και ανέλαβαν εργασίες που σχετίζονται με τις ειδικότητές τους.
2. «Η ποδηλασία στη ζωή μας»
Στο πλαίσιο της δράσης πραγματοποιήθηκε έρευνα για την ιστορία και εξέλιξη του ποδηλάτου. Ιδιαίτερες αναφορές έγιναν στα οφέλη της ποδηλασίας για τη σωματική και πνευματική υγεία του ανθρώπου, καθώς επίσης και στις θετικές επιδράσεις της χρήσης του στο φυσικό περιβάλλον.
3. «Θεατρικές παραστάσεις»
Οι μαθητές προετοίμασαν δύο θεατρικές παραστάσεις. «Ο κύκλος με την κιμωλία» χρειάστηκε 7 μήνες για να παρουσιαστεί. Κατά τη διάρκεια αυτών των μηνών οι μαθητές έμαθαν να συνεργάζονται σε ένα ομαδικό πλαίσιο , να έχουν τη χαρά της συμμετοχής και να αισθάνονται δημιουργικοί από την υλοποίηση της θεατρικής παράστασης. Η δεύτερη παράσταση, η οποία ήταν Μαύρου Θεάτρου και ονομάστηκε «Το δικό μας παραμύθι», σχεδιάστηκε εξολοκλήρου από τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, καθώς ανέλαβαν τη συγγραφή του σεναρίου, τη σκηνογραφία και την σκηνοθεσία της. Κατά τη διάρκεια 8 μηνών πραγματοποιήθηκαν τακτικές πρόβες στο αμφιθέατρο του σχολείου και το μήνα Μάιο πραγματοποιήθηκε η τελική παρουσίαση και των δύο παραστάσεων εντός του ΕΠΑΛ.
4. «Μαγειρική και Χημεία»
Με τη δράση αυτή οι μαθητές εξοικειώθηκαν με τις έννοιες της μαγειρικής, τις χημικές αντιδράσεις και τις δοσολογίες. Τα παρασκευάσματα χρησιμοποιήθηκαν σαν καλωσορίσματα σε εκδηλώσεις προώθησης των δράσεων του σχολείου.
5. «Δημιουργία ενημερωτικού φυλλαδίου»
Πραγματοποιήθηκε ηλεκτρονική σχεδίαση ενημερωτικού φυλλαδίου για τους τομείς και τις ειδικότητες με σκοπό την προβολή του σχολείου και την ενημέρωση των ενδιαφερόμενων.