To 3ο ΕΠΑΛ Αγ Αναργύρων συμμετείχε στο πιλοτικό πρόγραμμα «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ» (ΜΝΑΕ), με συνολικά 5 ενέργειες.

ΦΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΦΑΣΗ

1. «Εθελοντική Αιμοδοσία-Δότες Μυελού των Οστών»

3ο ΕΠΑ.Λ ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ

Δράση σχεδιασμού, οργάνωσης και ενημέρωσης σε θέματα εθελοντισμού, αλληλεγγύης και κοινωνικής προσφοράς. Οι μαθητές στο πλαίσιο της δράσης ήρθαν σε επαφή με σωματεία («Άλμα Ζωής»), συλλόγους (Όραμα Ελπίδας) και άλλους φορείς (Νοσοκομείο Αμαλία Φλέμινγκ) που σχετίζονται με τη Δημόσια Υγεία, την Πρόληψη και τον Εθελοντισμό.

2. «Σινέ-ΕΠΑ.Λ.»

Δράση για την ενθάρρυνση της ενσυναίσθησης μέσα από την τέχνη και την ψυχική καλλιέργεια, αναδεικνύοντας την επικοινωνιακή διάσταση της τέχνης στη σχολική κοινότητα. Οι μαθητές μέσα από την ενασχόλησή τους με την τέχνη και τον πολιτισμό καλλιέργησαν την προσωπική τους ανάπτυξη και έκφραση.

3. «Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας»

3ο ΕΠΑ.Λ ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ

Σκοπός της δράσης είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών προς το περιβάλλον και η ενίσχυση της διάθεσης ανάληψης πρωτοβουλιών για την προστασία του. Στο πλαίσιο της δράσης μαθητές και εκπαιδευτικοί δούλεψαν για την ολοκλήρωση της λειτουργίας φωτοβολταϊκού συστήματος με σκοπό το φωτισμό της πινακίδας του σχολείου και κατασκεύασαν μακέτα με πρότυπο οικολογικό οικισμό.

4. «Τα Μαθηματικά είναι για όλους»

3ο ΕΠΑ.Λ ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ

Στο πλαίσιο της δράσης οι μαθητές εργάστηκαν ομαδικά και κατάφεραν να εξοικειωθούν με το πείραμα, τις μετρήσεις και την έρευνα σε μαθηματικά ζητήματα. Με τον τρόπο αυτό τους αποκαλύφθηκε ο «θαυμαστός κόσμος των Μαθηματικών» και αποποιήθηκαν το φόβο που χαρακτηρίζει την μαθητική προσέγγιση του τομέα.

5. «Λαμβάνω απόφαση-Δρω-Παρουσιάζω»

3ο ΕΠΑ.Λ ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ

Η δράση υλοποιήθηκε με χρήση εναλλακτικών μεθόδων και στρατηγικών διδασκαλίας από τους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων. Δημιουργήθηκε βιωματική ομάδα προσωπικής ανάπτυξης, η οποία προήγαγε την ψυχοκοινωνική υγεία των μαθητών. Σκοπός της δράσης ήταν η ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων, η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και η βελτίωση των κοινωνικών σχέσεων μέσα στο σχολείο.