(ΑΦΙΣΑ TOY ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΜΑΣ)   

“PUZZLE…Τα χαμένα κομμάτια”

 Όνειρα, εμπειρίες, στιγμές που μοιράστηκες…
Κομμάτια όλα ενός puzzle που απεικονίζει την ίδια τη ζωή σου…  Αμέτρητα μικρά και μεγάλα κομμάτια, τα οποία προσπαθείς να συναρμολογήσεις για να ολοκληρώσεις την εικόνα. Κι εκεί που βρίσκεις τη θέση ενός κομματιού και λες ότι είσαι στο σωστό δρόμο, χάνεις τη θέση ενός άλλου. Πάντα κάτι θα λείπει, πάντα κάτι θα κολλάει. Στιγμές με φίλους, βόλτες, έρωτες, επιτυχίες, αποτυχίες. Ένα απίθανο puzzle με αμέτρητα κομμάτια.  Η ίδια η ζωή!!!…
    Κι έχει θέματα αρκετά που απασχολούν τους εφήβους μαθητές μας, που τα βιώνουν και που επιζητούν τη λύση τους. Είναι τα κομμάτια που λείπουν για να ολοκληρωθεί η συνολική εικόνα.
    «Τα χαμένα κομμάτια του παζλ…»
που χρειάζονται για να ολοκληρωθεί η μαγική εικόνα του εαυτού τους και της ζωής τους.
Μέσα από την ευαίσθητη και ευάλωτη εφηβική ματιά αντανακλώνται και μεταγράφονται καλλιτεχνικά διαφορετικές πλευρές της πραγματικότητας. Προβλήματα κοινωνικά (ρατσισμός, trafficking, κακοποίηση παιδιών, μετανάστες), εθελοντισμός, κοινωνική αλληλεγγύη, προσωπικά (bulling, αυτοεκτίμησης, διαφορετικότητας, οικογενειακών σχέσεων, επικοινωνίας), περιβαλλοντικά ζητήματα, οδική ασφάλεια, θέματα τεχνολογίας και πολιτισμού.  Αυτά είναι τα κομμάτια του puzzle που επέλεξαν οι μαθητές μας να επανασυνθέσουν και να βάλουν στη σωστή τους θέση ελπίζοντας σε ένα καλύτερο αύριο…   Εικαστικά, ιδεολογικά, ηθικά.
    Αποτυπώνονται με διάφορες μορφές τέχνης και δραστηριότητες, που κι αυτές από μεριάς τους συνθέτουν ένα άλλου τύπου υπέροχο puzzle.

Χρηστικές & διακοσμητικές κατασκευές από ξύλο

χρησιμοποιήθηκε η τεχνική της πυρογραφίας.

ΞΥΛΟΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ

Αφορμή,  για τους μαθητές μας, να μάθουν και να εκπαιδευτούν σε προγράμματα προβολής-παρουσιάσεων έδωσαν οι Πανελλήνιοι Καλλιτεχνικοί Αγώνες 2020.

 

Η ανάρτηση των αποτελεσμάτων και των έργων, σαν θέμα ενδιέφερε τους μαθητές μας και εδώ το παρουσιάζουν με ένα διαφορετικό σκεπτικό, συνοπτική παρουσίαση των έργων και των τριών κατηγοριών των Αγώνων, και με διαφορετικό πρόγραμμα.

    “Virtual ή Reality?”  το θέμα τους,  κοινό και για τις τρεις κατηγορίες διαγωνισμών των Αγώνων (Καλλιτεχνική Σύνθεση, Φωτογραφία, Σκίτσο).

Διοργανώθηκαν από το σχολείο μας με την έγκριση του Ι.Ε.Π. , την συναίνεση του Σ.Ε.Ε. Εφαρμοσμένων Τεχνών & της Ένωσης Εκπαιδευτικών Εφαρμοσμένων Τεχνών.

Απευθύνονταν στους μαθητές του τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών & των ειδικοτήτων του των ΕΠΑΛ όλης της χώρας.

Ο covid-19 δεν πτόησε ούτε τους διαγωνιζόμενους ούτε τους διοργανωτές κι έτσι μπορείτε να απολαύσετε 3 videos  με τα έργα των συμμετεχόντων μαθητών και τα αποτελέσματα ανά κατηγορία.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!!!

Υπεύθυνη για την ιδέα-διοργάνωση-συντονισμό η εκπαιδευτικός  Δήμητρα Αργυροπούλου, ΠΕ89.01

Virtual ή Reality?

Ο φωτισμός χαμηλώνει, οι φωνές σιωπούν και η οθόνη γεμίζει χρώματα, ζωντανεύει!!!…

«Ο κινηματογράφος έχει να κάνει με όλα αυτά που είναι μέσα στο κάδρο

και με αυτά που είναι έξω από αυτό». (Martin Scorsese)

«Έχει το ΕΠΑΛ …γυρίσματα», με την επίβλεψη της εκπ/κού Δήμητρας Αργυροπούλου

Η σωστή αυτοαντίληψη, η προβολή των θετικών μας χαρακτηριστικών και η βελτίωση των αδυναμιών μας είναι απαραίτητα για την πρόοδο κάθε ανθρώπου. Ειδικότερα ο έφηβος βρίσκεται σε μια σύγχυση σχετικά με την εικόνα του σε σχέση με τα πρότυπα της κάθε εποχής και πολλές φορές αυτό επηρεάζει αρνητικά τη συμπεριφορά του , την εξέλιξη της προσωπικότητάς του και τις σχέσεις τους με τους άλλους. Η εφηβεία είναι επίσης η περίοδος που ο νέος άνθρωπος βιώνει αλλαγές τόσο στο σώμα του όσο και στην ψυχοσύνθεσή του, τις οποίες συχνά δεν μπορεί να εξηγήσει, να αποδεχτεί  και δυσκολεύεται να διαχειριστεί. Είναι σημαντικό να κατανοήσει και να διαχειριστεί τις αντιδράσεις και τα αρνητικά του συναισθήματα στα γεγονότα της καθημερινότητάς του στα περιβάλλοντα που κινείται (οικογενειακό και σχολικό), να βάλει τα προσωπικά του όρια και να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις συγκρούσεις. Τέλος, η αρμονική συνύπαρξη και συνεργασία με τους άλλους διέπεται από κανόνες, τους οποίους πρέπει να κατανοήσει και να  τηρεί.

   Στο πλαίσιο των παραπάνω, αναπτύξαμε βιωματικές δράσεις. “Artifact” -θα μπορούσαμε να το αποκαλέσουμε το αποτέλεσμα μίας εξ αυτών, ένα ppt με αισθητική παρουσίαση , φτιαγμένο με μεράκι από τους μαθητές μας.

Yπεύθυνη η καθηγήτρια της Αγγλικής κ. Μαριλένα Κρουστάλλη.

STRESS

ANTI BULLYING POSTER

Δημιουργία αφίσας για τον σχολικό εκφοβισμό.

Η δημιουργία της ακολούθησε πλαίσιο  βιωματικών δράσεων που αναπτύξαμε με τους μαθητές μας με σκοπό  :

– Να γνωρίσουν τι σημαίνει εκφοβισμός και με ποιες μορφές εκδηλώνεται (έμμεσος- άμεσος) .

– Να γνωρίσουν τι μπορούν να κάνουν για να αντιδράσουν είτε ως «θύματα» είτε ως «θεατές» εκφοβισμού .

– Να χρησιμοποιούν στοιχεία της μη λεκτικής επικοινωνίας (κινήσεις στάση του σώματος, εκφράσεις, χειρονομίες κλπ) ως μέσα επικοινωνίας, αυτοέκφρασης και αυτοπαρουσίασης και να τα αποκωδικοποιούν όταν τα συναντούν στο  περιβάλλον τους (από συμμαθητές, φίλους, καθηγητές κλπ).

Αποτελεί ένα από τα τέσσερα μέρη της υποδράσης 7, υπεύθυνη καθηγήτρια η κ. Μαριλένα Κρουστάλλη.

 

 

 

Από τα λερωμένα με κόλλα παιδικά μας χέρια, τα νεανικά μας ημερολόγια, ως την αφισοκόλληση, τη διαφήμιση και την προπαγάνδα, το κολλάζ μπαίνει στην υποδράση μας για να σας διηγηθεί την ιστορία της τέχνης & της τεχνικής του.

Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται μαθητικά έργα.

Υπεύθυνη για την υποδράση η καθηγήτρια Εφαρμοσμένων Τεχνών & Καλλιτεχνικών Σπουδών, Δήμητρα Αργυροπούλου

 

Πέντε  3ωρα  εργαστήρια  παρακολούθησαν  οι  μαθητές  των  Εφαρμοσμένων  Τεχνών  &  των  Γραφικών  Τεχνών του 2ου ΕΠΑΛ Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ, που αφορούσαν σε 3D MODELING για ψηφιακές ταινίες &   για βιντεοπαιχνίδια, WEB PROGRAMMING, ΣΚΙΤΣΟ, ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ  & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ για ταινίες.

WORKSHOP 1

WORKSHOP 2

 

«Οι Στόχοι για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη είναι το μονοπάτι που μας οδηγεί

 σε ένα κόσμο δικαιότερο, πιο ειρηνικό και ευημερούντα,

και σε έναν υγιή πλανήτη.

Είναι επίσης μια πρόσκληση για αλληλεγγύη μεταξύ των γενεών.

Δεν υπάρχει μεγαλύτερο καθήκον από το να επενδύσουμε στην ευημερία των νέων»

                                                                                                              Αντόνιο Γκουτέρες, Γ.Γ. ΟΗΕ

Από το 2o ΕΠΑΛ Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ   

Υπεύθυνη για την υποδράση η καθηγήτρια Εφαρμοσμένων Τεχνών & Καλλιτεχνικών Σπουδών, Δήμητρα Αργυροπούλου

nekri fisi mono sti zografiki

ki esi periballon eisai

ti tha pei dasos pappou  

prosopiki mou ipothesh kai euthini

 

close
Ξεκινήστε την αναζήτηση για άρθρα
Scroll To Top
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό