Δράσεις, Νέα – Ανακοινώσεις, Πληροφορική, Τεχνολογία

ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΚΕΡΚΥΡΑΣ

To Technology Escape Room του Εσπερινού ΕΠΑΛ Κέρκυρας στο hundred.org

 

To Technology Escape Room που χρηματοδοτήθηκε απο το πρόγραμμα του ΜΝΑΕ και του νόησης και μεσω της ένταξής του στο πρόγραμμα  «ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΣΤΑ ΕΠΑΛ» συμμετέχει μετά απο πρόσκληση των διοργανωτών στο hundred.org. Δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο πληροφορίες σχετικά με τη συμμετοχή του έργου στο hunderd.org (https://hundred.org/en/innovations/technology-escape-room)

Δείτε το video με το promo του Technology Escape Room ΕΔΩ

 

Τι ειναι το Hundred.org

Η αποστολή της HundrED είναι να βοηθήσει όλους τους νέους να εξελιχθούν ανακαλύπτοντας εμπνευσμένες καινοτομίες στην εκπαίδευση K12. Επιλέγουν κάθε χρόνο 100 καινοτομίες εκπαίδευσης παγκοσμίως και τις μοιράζονται με τον κόσμο δωρεάν. Η πρώτη τους συλλογή κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 2017.

Τι είναι το Technology Escape Room

Το Tech Escape Room του Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. σχεδιάστηκε χρησιμοποιώντας κουίζ, αλγόριθμους, προβλήματα προγραμματισμού, μαθηματικών, ποιημάτων και πειραμάτων φυσικής, χημείας και ηλεκτρομαγνητισμού. Γενικότερα η προσέγγιση που επιλέχθηκε ήταν τέτοια ώστε οι μαθητές να αποκομίσουν νέες γνώσεις από ένα ευρύ φάσμα των επιστημών.

Το αποτέλεσμα είναι ότι οι μαθητές για 90 λεπτά ταξιδεύουν στον μαγικό κόσμο της επιστήμης, να μαθαίνουν για εφευρέτες και επιστήμονες, να συνεργάζονται και προσπαθούν να φτάσουν στην τελική λύση που θα τους δώσει την ικανοποίηση της επιτυχίας. Ενδεικτικό είναι ότι κατά την υλοποίηση του δωματίου διαφυγής, οι μαθητές δεν κοιτάζουν το ρολόι για να δουν πότε τελειώνει το μάθημα, αλλά επειδή θέλουν να έχουν περισσότερο χρόνο για να λύσουν όλα τα παζλ!

Στο τέλος του παιχνιδιού, οι μαθητές απαντούν σε ένα ερωτηματολόγιο, με στόχο την αξιολόγηση της δραστηριότητας από τον καθηγητή πληροφορικής.

Από αυτό το πρόγραμμα οι μαθητές μας, αποκτούν πολύτιμες γνώσεις και εμπειρία μέσω:

  • Της ανάπτυξης της συνεργασίας μεταξύ των μελών της ομάδας
  • Της προώθησης του δημιουργικού πνεύματος
  • Της απόκτησης νέων γνώσεων μέσα από τη διασκέδαση
  • Της γνωριμίας των μαθητών με ευρωπαίους εφευρέτες, επιστήμονες, ερευνητές και πειράματα πολλών διαφορετικών ειδικοτήτων
  • Της δημιουργίας και διατήρησης ιστοσελίδας – δικτυακών τόπων και κοινωνικών μέσων για τις ανάγκες προώθησης του έργου
  • Του σχεδιασμού πειραμάτων και ερωτήσεων από μια ομάδα μαθητών (Γ’ τάξη του τομέα Πληροφορικής του Εσπερινού ΕΠΑ.Λ.)

Ο καθηγητής κερδίζει πολύτιμη εμπειρία μέσω:

  • Της δημιουργίας ενός πρωτοποριακού χώρου διαφυγής για τις ανάγκες της εισαγωγής του παιχνιδιού στην εκπαιδευτική διαδικασία
  • Της εφαρμογής καινοτόμων πρακτικών στην εκπαιδευτική διαδικασία
  • Της οργάνωσης και της συνεργασία πολλών άλλων εκπαιδευτικών από πολλά σχολεία και χώρες
  • Της αξιολόγησης της διαδικασίας πριν και μετά την εφαρμογή της πρακτικής.

Για περισσότερες πληροφορίες και νέα σχετικα με το Technology Escape Room ακολουθήστε τις σελίδες

http://escaperoom.esperinoepalkerkyras.gr

http://esperinoepalkerkyras.gr

https://www.facebook.com/techescaperoom/